catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Då har vi tisdag

Publicerad 2011-11-15 22:46:11 i Allmänt,

Igår var jag med gumman min till ortopeden i Sunderbyn eftersom hon fick ett brott i foten för 2 veckor sen,det var en spri´cka och en lös benflisa. Hon har skuttat omkring på kryckor under dessa dagar men från igår slapp hon dom :) Glädjen är stor. Det var inget dom behövde göra. Skönt. Hon kommer kunna ha ont i 6 veckor ingefär,bara ta de lungt nu ett tag framöver :)

Jag blir fortfarande förundrar över vissa människors beteende och misstanke. Jisses jag tror att de fanns dom som inte trodde på att gumman hade den skadan hon faktiskt hade,men det gick nog bevisligen upp dör dessa när man såg röntgenbilderna....jag blir så förvånad att man tror att man skulle ljuga om sitt barn,om barnet är sjuk,om barnet verkligen har så ont som man säger,om barnet verkligen har feber,om barnet verkliven sagt si eller så...jaja det är deras egna problem som gör detta tror jag....jag vet inte. Vet att viss kontakt skulle vara så himla bra om det inte vore för vissa...nåja jag kan ju bara se till att gumman i alla fall mår bra hos mig och att hon fortsätter vara trygg och har mig. För det vet hon att hon har till 200%....

På fredag ska jag till arbetsförmedlingen,jag vet inte egentligen vad mötet kommer gå ut på. Det är F-kassan som har fixat detta möte. Dom vill inte ge mig mer sjukpenning tydligen så därav detta möte,blir väl arbetsförmedlingen som får ta hand om mig då,alltså jag vet inte,kan vara nå aktivitetsintroduktion...eller nåt...inte riktigt inne på vad mötet kommer att ge. Sen vet jag ju att jag ännu inte är redom för arbetslivet. Jag måste få rehabeliteras i lugn och ro,låta medeciner få värka,låta smärtteamet bygga upp kroppen,sakta men säkert,ge mig en chans att återhämta mig när jag äntligen får hjälp. Reumatalogen om ca 3 veckor nu också..nå vi får se...

Ikväll har jag börjat se Twillight filmerna,åååå att dom är bra....me like :)



Nu ska jag mysa vidare i min goa soffa,höra elden spraka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela