catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Jobb idag

Publicerad 2011-03-07 19:47:12 i Allmänt,

imorron har jag semester.Tagit 2 dagars semester för att få vara med gumman på hennes sportlov :)
Hoppas på bra väder så vi kan vara ute.
Fixat henne slalomutrustning från Skifix idag.Jeeeej :)

Jag orkar inte skriva så mkt idag
Ont som fasen.
MEN nästa vecka på torsdag ska jag till Hermelinen! Hoppas verkligen få hjälp där.
Kanske att det kan bli nån god mat efteråt,nån buffe är jag sugen på

Det här intog jag i morse efter frukosten
Juicedrink gjort från min juicecentrifug. Jag älskar den!
Jag satte i en apelsin,ett äpple,jordgubbar o en morot. Mumma





Hur enkelt som helst att få i sig frukt :)
Känns som nyttigt hehe

Nä nu ska jag snart logga ur för att åka hem o bara mysa ner mig i min soffa
By the way,älskar min soffa också,blir aldrig less den


Såja nu säger vi åvär änd aot

Kommentarer

Postat av: Michaela Pettersson

Publicerad 2011-03-21 12:09:47

Det där är min drömsoffa! Vill ha!

Postat av: lovisa

Publicerad 2011-03-21 12:50:23

allt bra?:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela