catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tisdag

Publicerad 2011-01-04 11:18:59 i Allmänt,

Och jag har rätt mkt värk idag,men de e bara att bita ihop,får fantastiskt stöd av några på jobbet.Bra rekomendationer av alla de slag.

Jobbigt när jag inte sover på nätterna bara.Var lite enklare gå utan sömn när man var hemma heltid,nu känns det som att det här kommer inte gå bra alls....men de e bara bita ihop o kämpa så ser man om de vänder

Ska på mer röntgen 17 januari

Hoppas på att jag får arbeta halvtid ett bra tag till så man ger kroppen en chans å se vad den klarar
Drar till Lulstan idag för att hämta min andra kissekätt Bjällra :)

År 2011 har jag bestämt att det ska bli ett bra år,nya insikter har jag,ska ändra på rätt mkt i mitt liv,många små saker men som gör otroligt mycket hoppas jag....jo det gör de,det vet jag...
Få in rytmer och bra måltider,röra på mig osv osv






Snart blir det att hämta kinamat till lunch,orkar inte laga nån mat idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela