catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Söndagen,fatta att det är 2011 nu

Publicerad 2011-01-02 16:07:38 i Allmänt,

Det har gått så fort sista tiden och 2010 har verkligen inte varit mitt år. Sjukdommar hit och dit,därav min egen sjukdom Bechtrews,vilket gör att jag har så värk och den går upp och ner,följt av febertoppar av inflammationer och en hemsk trötthet.

Har idag börjat jobba halvtid,hoppas verkligen jag håller för de,jätter rädd få tbx den hemska värken.Har värk varje dag men har blivit mkt bättre sista tiden då jag gått sjukskriven,mitt jobb som säljare är nog itne det bästa med min sjukdom,men just nu växer inte jobben på träd,men jag skulle behöva ett mer rörligt arbete,sitta still är de sämsta för mig. 

Och vet ni,jag som är nog kort,har i och med min sjukdom KRYMT 3 CM!!!!!!!!!!! Gaaaah!!!

Det har varit en brand i mitt hus så vi fick bo hemmifrån ett tag...finns fortfarande kvar att ta hand om därhemma efter detta,baaah,orkar inte
Och pengar har de gått också pga detta,jag skulle så gärna villja ha en krona över nån månad tack!

Men annars har de varit en fantastisk jul och nyår :)






Vi ska och hämta en till kissemiss på tisdag,måste ha en kompis till våran Sotis,spec med tanke på att jag nu ska jobba och de ska ju förhoppningsvis  bli upp till heltid.
Tror den katten blir speciell den med,den är upphittad som övergiven kissemiss,så den är på ett katthem,den har en deffekt,har svans som en gråhund,charmigt hihi







Just ja, Jag är en Buzzador och det innebär att jag är med och marknadsför spännande varor och tjänster
Just nu har jag inte hunnit få någon produkt men ser fram emot detta,gå med ni också!!
https://www.buzzador.com




Nu ska jag förbereda mig för att logga ut och åka hem för idag...känns bra att vara tbx på jobbet,håll tummarna för att värken inte blir galet hemsk

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-01-03 19:28:20

Håller tummarna för dig att det ska gå bra att jobba, stressa bara inte -eller....försök att låta bli i alla fall. Lättare sagt än gjort jag vet jag vet.



Kul med en till kissemiss, såg skoj ut med den knorren på svansen haha ;)



Tänker på dig, KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela