catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Sitter på jobbet

Publicerad 2011-01-07 10:00:42 i Allmänt,



Det är där jag jobbar :)
Gillar jobbet men inte min kropp.Den säger ifrån med värk o skit.Stillasittandes jobb i längden är inte bra för nån tror jag
Jag menar,jag är inte svag i kroppen,jagär ju stalltjej o jobbat tungt,detta jobbet ger min kropp mer värk än sånt,inte nu bara mitt jobb utan såna här jobb ger kroppen stryk,tyvärr,för det är ju faktiskt ett roligt jobb i sig.

Idag då,jag ska se fram emot min lediga helg,tar helg 11.45 najs najs

Känner mig lite finurlig,smått crazy ;)



Och hur faaan ska jag hitta nån bra bild till en tattooo....vill ju ha en i nacken..typ nå stjärnmönster eller stjärnfall....eller nåt med en fjäril...kanske inbakat i nån slags ranka...åååå jag vet inte

I förrgår tog jag tag i en grej som verkligen behövdes,efter en lång tid "gå bakom ryggen" har jag sagt ifrån.Speciellt när man hör att denne pratar illa om mig,okej,jag kan förstå de eftersom de finns en i hans liv men i alla fall...grrrrr...jag har alltid skyddat han just pga att han inte lever ensam

Så de är han inte värd och då är de bara köra med öppna kort från nu och de känns så jääävla bra!

Några har vetat om detta hela tiden förutom jag,typ 2 st...men nu ska jag inte säga nej om nån frågar,nu säger jag som de är och hela tiden har varit...där med basta!


Samtidigt är jag faktiskt skadeglad och småler hihi

Nu ska jag jobba vidare,är himla lungt idag










Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela