catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

På jobbet

Publicerad 2011-01-18 20:33:04 i Allmänt,

Det är en skön känsla att ha börjat jobba,men kroppen säger ifrån,har sjuk värk,men jag vill ju jobba,behöver komma hemmifrån och göra nåt annat....inte för att jag inte kan få dagarna att gå,tvärtom,jag skulle lätt kunna få mina dagar att gå med att gå hemma men de är ändå skönt få komma iväg på jobbet....

Men jag har så J**LA ont bara....blir på dåligt humör,kort stubin,och de blir ju då att när man kommer hem går det ut utöver dom som är hemma...och ändå jobbar jag än så länge bara 50 %  *suck*

Blir deppig!!!!



Nåja nu är gummans Mulle häst i princip klar,blir såååå fint

Här kommer bilder på den :)









Ska försöka ta lite bilder på det jag målat gummans väggar i svart och vitt också,så himla snyggt....syns lite i brytningen här på bilderna :)

Annars då
Jag försöker se framåt
Ta en dag i taget
Ska eventuellt få in en utlandsresa i år också...
Och imorron får jag in min kamin igen!!!!
Äntligen äntligen,varit utan i snart 2 månader....gaaah...min elräkning är inte att leka med..hjälp tack ;)

OCh så ska jag göra klart mitt sovrum,måla och tapeta...kommer bli sjukt fint,måla 3 väggar i grå/lila och en tapet som fond
Här e tapeten




Sen blir det att ta tag i vardagsrummet...blir vita väggar,och 2 fondväggar :)

Kan bli nån av dessa







Och sen fortsätter jag vidare med kök osv :)

Nu ska jag mögla här på jobbet till kl.22







Kommentarer

Postat av: Alex

Publicerad 2011-02-08 20:24:41

Hej! Vad heter tapeten med dom lila blommorna? Och vilket märke är det?

Postat av: Catrin

Publicerad 2011-02-15 19:34:29

Hej hej

Har inte sett din kommentar förrän nu så därav blir svaret först nu :)

Dom finns faktiskt på Rusta,märke vete tusan men här har du länken



http://www.rusta.se/tapet_space_anemon_svart_p20401328.html

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela