catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Lördag

Publicerad 2011-01-15 09:55:30 i Allmänt,

och jag sitter och jobbar
Men bara till 12.30 men det räcker gott och väl...har ju gått in o jobbar halvtid nu men det är mer än nog.Värken gör sig mer påmind nu när jag har börjat jobba,efter tredje dagen var jag sneare igen i ryggen,mer ont och jag är helt slut när jag har gjort min dag,inte slut så man vill gå och sova,nej nej men slut av värken...

Hur fasen ska det här gå egentligen,jag kommer nog aaaaldrig palla att gå 100 % även fast jag vill de både ekonomiskt och sysselsättning

Nåja vi får se,röntgen den 17 jan...sen träffa läkaren och se vad vi mer ens kan göra...
Känner mig hemskt låg o har lätt för att gråta...uäk!

Och sen kan man höra bakom ens rygg att ja men hon har väl inte så ont hon är ju alltid glad,eller hon kan inte ha så ont hon är ju och handlar,ja men va faaan,man måste väl försöka ha ett någorlunda fungerande liv och man kan itne gå och deppa hela dagar,jag är inte alltid glad men det är nåt man visar utåt,de är väl typiskt oss människor att inte visa oss svaga








Nu sitter jag även och gruvarmig för måndagen!
Tandläkarbesök!
Fy fan,jag e livrädd....ingen lek!
Men nu ska jag få prova få nåt lugnande innan hehe,nåt jag ska dricka och sen vänta ett tag och så kör vi....hoppas verkligen de hjälper för jag e sjöblöt i svett innan jag ens sitter i tandläkarstolen och har hjärtklappning osv...
Pjuh

Funderar ännu på en eventuellt utlandsresa,men vi får se,men de är nåt jag behöver.

Idag efter jobbet ska jag försöka byta gardin i gummans rum och måla hennes önskan om en mulle bild på hennes ena vägg :)

Mulle världens mesta häst blir det,han kommer som ut ur ett hjärta,får inte in bilden jag hittat,vet inte varför :(

Nä nu hämta kaffe så  man inte tröttnar till här









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela