catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Huga

Publicerad 2011-01-06 09:43:41 i Allmänt,

Vad jag är trött
La mig himla sent och sen upp tidigt. Tur jag bara har halv dag idag.
Men det känns som att jag har grus i ögonen!!




Igår hade jag lite mys med min gumma,vi käkade godis och popcorn och så såg vi Peter och Draken Elliot. Den är så himla gullig.
Den gick på tv när jag var liten :)

        

När jag var liten var inte barnfilmer så våldsamma som jag kan tycka dom är nu,det är så mkt våld och sånt i dagens barnfilmer

Dagens planer??? Inte mycket tror jag...
Kanske hitta på nåt med gumman i alla fall,kan bli hasselbackpottisar idag med nå gott kött till

Nu ska jag jobba vidare med tändstickor i ögonen för att åhålla dom uppe ;)

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-01-06 16:18:40

Ja, visst låter det kanon? Det kan ju bli ett av våra mål under året? Spara ihop till en härlig resa? Visst? Du och din kropp skulle må toppen av det pga allt du varit med om på senaste -ja min också. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela