catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fredag

Publicerad 2011-01-28 17:15:49 i Allmänt,

Sitter på jobbet,har haft en underbar dag med vänner och affärer :)
Gumman har åkt till sin pappa men kommer hem på söndag,skönt

Jag längtar hem till mitt ÄNTLIGEN färdiga hem från all sanering och jag har en kamin igen som värmer...
Ska njuta i soffan med ett glas rött,se film och äata lite slisk :)










Jag älskar mitt hem,och gummans rum är klart nu,lite småpillande kvar
Mitt sovrum är på gång,jag ska fixa ner resten av tapeterna i helgen,sen blir de måla o tapeta där,jippiiii
Som sagt,älskar mitt hem och mitt liv som det är,har en underbar dotter som är det viktigaste i mitt liv,vi är som ett hon och jag. Stolt äver att ha en så fantastisk dotter som jag uppfostrat helt själv....har ju nästa bott själv med henne den mesta tiden av hennes liv så jag är stolt att jag lyckats för det har inte varit lätt....
Har en stabil dotter som har sån stor empati och förståelse och allt de där...Helt enkelt en fin tjej :)

Jag är glad över vilka fina vänner jag har
JAg har en mor som ställer upp till max,inte bara för mig utan även för andra när dom inte har förmåga att förstå saker och ting

Jag har de faktiskt bra :)

Önskar en ny mobiltelefon till mig och min gumma tack,såna här vill vi ha :)

Sony ericsson zylo







Nä nu ska jag försöka jobba lite till

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela