catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tisdag

Publicerad 2011-02-01 12:31:33 i Allmänt,

Och det är strålande sol ute,sjukt bra väder.Och här sitter jag inne och jobbar...
Imorron då jag är ledig så lovar jag att det kommer vara snöstorm,regn och drivis!!

Ska ta tag i min träning nu och hoppas att jag kan fortsätta längre än sist,då fick jag ju feber i fleeera veckor...
Har börjat bli liiiite bättre med min värk,inflammationerna är inte lika hemska nu,men värken finns varje dag,mer vissa dagar och det går i skov

Väderomväxlingarna gör sig märkbara,sväller om mina fingrar på högerhanden,rejält,domnar bort mer igen och fötterna gör int,det är mest hela högra sidan av min kropp som är värst...ogilla!

Sen får vi se,f-kassan har ju sagt att om jag blir fortsatt halvtidssjukskriven efter den 23 januari är det inte säkert att jag har rätt till mer sjukpenning,bara för att dom tycker att mitt läkarintyg är för dåligt skrivet,,,whaaat...

Sen att jag inte sover på nätterna,svimmar,yr,golv gungar,jag bokar fel på jobbet,jag tjorvar en massa,tappar talen osv,nä det verkar ju inte göra så mkt...undra hur f-kassan kan anse att man är frisk när man är sjuk

Nåja får väl tvinga mig in på heltid och rasa på plats då!

Annars då,jobbar de jag kan,fixar i huset,gummans rum är nu klart.
Ser fram emot den dagen jag gjort om i alla rum,vet exakt hur jag vill ha de :)

Men jag kan inte göra allt på en gång,dels ekonimiskt och sen tid och ork...men va fasen,jag har ju inte ens bott 2 år i huset s jag får väl varva ner med inredningen hehee

Ska börja med nyttigt ätande också,måste få bort mina kilon,de känns när dom är så många....
Och nyttigt ätande behöver ju inte innebära svält,oh nej,bara tänka sig för vad man äter,kanske ta bort så mkt kolhydrater som möjligt och böra röra på mig,inte bara spinning utan även prommisar så man får energi av luften och ljuset.

Såja

Ha en bra dag



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela