catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Stekt palt

Publicerad 2011-02-03 17:24:18 i Allmänt,

drog jag i mig innan jag åkte och jobbade.ska nu jobba till kl.20
Sen ska jag hem och dammsuga,ett måste!
Längtar tills imorron för då ska vi ha seans,det är så intressant,verkligen
Nån jag verkligen skulle vilja träffa är denna mannen



Terry Evans
Vilken människa alltså
Jag önskar han till min 40 års dag tack,en seansträff med honom o lite healing osv skulle inte sitta helt fel :)

Sen efter seansen vi i alla fall ska ha imorron så kan de bli att vissa stannar efteråt å vi intar lite drinkar eller vin,man vet aldrig... :)
Undra vad jag ska bjuda på imorron då,nåt enkelt tänkte jag men vad...har ingen inspiration,sist bjöd jag på snittar,dom var väldigt uppskattade :)

Nu har jag en hemsk huvudvärk och ska jobba 3 tim till....

Over and out







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela