catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Sjukskriven

Publicerad 2011-02-08 10:56:16 i Allmänt,

på 50 % februari ut i alla fall,sen får vi se...
Det är rätt mkt runt mig nu,men jag ser lite mer possitivt på de hela...försöker i alla fall.Vissa dagar är inte lätt och man blir bara lessen.

Bara för att man inte alltid SER sjuk ut så innebär det inte att man mår bra,men man kan ju inte stänga in sig och visa hela tiden hur man egentligen mår,hur ont man egentligen har,hur lite sömn man får per natt osv...Utåt sett försöker jag le och vara glad,men innombords är de ett krig med min kropp o själ,jag har så ont vissa dagar,och så ingen sömn på det kan göra vem som helst galen...ännu är jag inte där hehe,alltså galen :)

Mina händer sväller av all jävla väderomväxling,fötterna gör skitont när jag ska gå dom första kliven efter man suttit ett tag,ryggen ja den värker ju alltid till o från,jag är sne,kan inte gå normalt,men lite av detta börjar bli "normalt" för mig,eller nä men det är nåt jag måste lära mig leva med tydligen....


Nåväl nåväl,jag är glad över det livet jag har i alla fall,har ett hem och jag har en underbar dotter,jag har ett jobb osv...

På fredag ska vi åka och bowla lite med släkten,fira min mosters kalas,hon hade ju den underbara möjligheten att kryssa runt i var det 3 veckor med lyxkryssaren i Nya Zeeland osv...

Men då firar vi nu på fredag som sagt och sen går vi och äter på Vikingen
Sen blir nog helgen lugn,återhämta sig så gott det går när man är ledig på lördag,sen jobba söndag.

Nog för att jag har hur mkt som helst att göra hemma,men de får ta sin tid

Vi såg föresten en jätte söt o rolig barnfilm i helgen,skrattade jätte mkt...



http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fwatch%3Fv%
3DD4i7vS_UO4Q&h=83913


Idag ska min gumma på ridning,hon rider på shettis o company,ett jätte bra ställe,verkligen

Har en fundering på att återuppta min ridning igen,hästar är terapi :)
Bara att få känna doften av dom...mmm
Jag är ju uppvuxen mer eller mindre i ett stall,ridit in och kört in hästar...haft som egna hästar hos Sigge på Jägarbo,där har man varit till jag träffade Fannys pappa o flyttade iväg....kan ha varit 1999 eller nåt sånt...

Jisses vad jag kan sakna den stall tiden

Älskar verkligen hästar

Och det är då mest nordsvenska hästen så klart




Nu ska jag kämpa 30 minuter till,sen sluta





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela