catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

..............

Publicerad 2011-02-15 19:30:53 i Allmänt,

Ja alltså nog är vintern vacker när solen börjat titta fram,MEN denna kyla,jag blir galen av den ,de e inte okej att termometern visar -30...de e jävla kallt!!!

Men fint är det i alla fall
Bilder från mitt vardagsrumsfönster




Snart är jag 3 dagars ledig,hur skönt är inte de :)
Och ska till finaste Jeanette på fredag,de ser jag fram emot,funderar på om det till o med kan bli ett glas rött.Vi får se,jag har blivit som dålig på de där med alkohol på senaste tiden,de e lika gott me pommac jöh :)

Jobbar kväll nu 2 dgr på raken,rätt skönt även om man inte tar sig sovmorron,man har ju ett barn som ska till skolan,men de e så skönt softa o bara ta de lungt sen med en kopp kaffe o elda lite osv...

Vad vore livet utan kaffe......





Jag undrar när jag kommer igång med mitt hälsosamma liv,,,gah,måste de,inte bara för att gå ner i vikt som jag faktiskt måste,men äter man rätt mår man MKT bättre och blir MKT piggare.....sen om man dessutom går ner i vikt e ju de bara en positiv grej,sen på med lite prommisar när vädret tillåter och få in spinning 2 ggr i veckan....ett måste,fan man blir inte yngre!

Älskar ju spinnig!






Nu ska jag försöka jobba 30 minuter till

Se ya!













Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela