catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

-30 !!!!!!!!!!

Publicerad 2011-02-14 08:53:21 i Allmänt,

De e inte coolt nånstans!
Vintern är fin och vacker på alla sätt,men inte kul när det är så här kallt!






Fan vad jag e less kylan,men jag e glad att jag äntligen har kunnat börja elda! Då måste inte elementen på hela dagarna,bra,för det ruinerar mig...

Idag ska jag göra naglar på en arbetskollega,de blir spännande,pjuh,har ju ännu bara gjort på nära vänner som jag tränat på,men ja nog blir det bra :)

Lite extra cash är aldrig fel

I veckan jobbar jag bara 4 dagar,super skönt,de behöver jag.
Gumman fick åka till sin mormor idag,illamående o sura uppstötningar sen igår kväll :(

Middag idag då,inte sugen på nåt spec,tror de blir hänt i veckan
De här ;) hehe



Och på fredag ska jag till finaste Jeanette och där ska vi ha seans igen med våran Dagny som är som en Tery Evans :)
Längtar

Nu ska jag fixa mig mer kaffe och hårdbrödmackor ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela