catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Torsdag

Publicerad 2011-12-01 08:32:31 i Allmänt,

Vi har haft lucköppning idag :) Som Fanny längtat till denna dag haha. Vi får se julkalendern ikväll då Fanny har en förmåga att inte kunna se tv på morronen för då glömmer hon klä sig och glömmer bort sin frulle ;)

Igår fick vi gjort vårat pepparkakståg :) de var en del göra och lite trött var vi innan de var klart men de var de värt.




Blev ju kalasfint ;). Fyllde vagnarna med polkagrisstänger,jultomtar med polkasmak,knäck och annat gott.

Sen gjorde jag en underbar middag igår

Grönsaker som jag blandade om med en dressing av olja,citron,dill,grillkrydda o asiatiska kryddor. La de i en ugnform,på med torsken,krydda,lite smör på,viker ihop till ett folieknyte,in i ugnen....mumsilainen var de :)





Måste till jobbet idag och skriva på min tjänstledighetsgrej :)
Bjuda mamma och Kent på köttfärssoppa
Ringa lite samtal
På lördag e man bortbjuden på middag och på söndag då ska jag och gumman ha kul i fotostudio,weeiiii.

Dagens väder är åt helvete,regn och blåst,rena rama höstvädret,less.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela