catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Torsdag idag

Publicerad 2011-12-15 09:35:27 i Allmänt,

Igår klädde vi granen :)
Kolla vad fin den blev



Jag älskar juletiden :)
MEN när man nu tittar ut är de ju för fasen som aprilväder...blev glad när snön kom o vi hade -18,men nästa dag var de plusgrader o regn,gaaaah,OGILLA!
De ska vara snö och minusgrader nu!

Nåja hämtade ut gummans julklappar igår,weeiiiii,tror hon kommer svimma ;)
Hittat många bra saker..

Vet ni,de går hela upp å ner tycker jag....
Jisses....
Ja inte för mig alltså ;)
Tror mycket vore bättre å enklare utan en viss person...då skulle alla må bra,även barn...men de löser sig automatiskt,till slut vill man inte ens åka dit! så e re....och de stöttar jag till 100%....är redan på gång å varit de ett bra tag...men men....tycker synd om vissa faktiskt som ska utstå med en sån hemsk människa!

Kan bli Happis idag. Boka loppisbord,handla etc etc.
På söndag bli re julmiddag hos min morfar.
På fredag vill gumman prova bandy,tjatat om de ett tag nu och nu ska hon prova sa hon i tisdas,haha jaja så klart hon ska prova,sport o kompisar är så bra. Inte bara klasskompisarna utan dom man även har på sina andra  intressen,tycker det är så viktigt med sån här. Och det är ju ändå hennes vardag här som hon bör få fara på i den mån de går,ska man nu åka bort på nå spec ja givetvis går inte de då före...men ska man lika vara hemma och inte har planerat nå så givetvis ska hon på sina träningar,matcher osv...bra med fritidsintressen,allt för många som bara sitter inne med tv-spel och datorer,glad att inte min unge är så :)

Peppar peppar ta i trä,hon har inte varit speciellt sjuk på länge nu,så skönt...där ett tag var de ju var och varannan vecka..men nu kanske de har vänt....äntligen...inte kul när de var sjukdommar hela tiden...örk

Längtar till man ska börja rusta upp huset invändigt...utsidan av huset är ju klart,men nu vill jag ta tag i köket,måla om skåpsluckorna vita,nåt slags ljust kakel på väggen vid diskhon...ljusare bänkskiva...vita väggar...sponsring någon??? Tack! hehe

Hallen är ju klar,målad vit...bara in en hallmöbel till kläder o skor då,tror jag hittat de jag vill ha på IKEA. :)

Sovrummet nästan klart,går i typ grålila,ljust,och sen en fondtapet på ena väggen som bara saknas nu. Och den finns på Rusta :)

V-tummet ska bara målas på väggarna,vitt så klart och en fondtapet även där....även den finns på Rusta :)

Ja jag vet hur alla rum ska vara nu efter att ha bott här i 2 år. :)
Bara tid och pengar som ska till nu då :)o ork osv

Sovrummets fond




V-rummets fond



Gummans rum är ju klart,men kan bli omgjort igen,enkelt när man bara kan måla :)
Ska fundera hur vi ska göra om de ;)

Sen har jag extrarummet och där vet jag inte ännu,men nån ljus tapet i alla fall....

Nya golv till alla rum blir de

Ja herre gud,har mycket att göra om,den ena toaletten är ett måste,gammal röd våtrumstapet med rött golv,bra så här till jul haha men fult som bara den

Nä nu ska jag göra mig en omelettfrulle

Mera kaffe

Ha en bra dag mina vänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela