catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tjo

Publicerad 2011-12-05 18:29:41 i Allmänt,

Helgen har bara flygit iväg. Lördag var man på 3 rätters middag med övernattning,var uppe till 2,gaaaah,söndag upp kl.9 efter att ha sovit tokdåligt. Dumt eftersom 15.45 skulle jag o gumman vara redo för modellande,jaja de gick i alla fall men jag hade röda ögonvitor typ. hehe....men oj vad kul vi hade jag och gumman,kom dit,blev sminkade,sen hämtade fotografen oss och vi blev fotade tillsammans,och var för sig med olika bakgrunder osv....färg och svartvitt. Fick till många bra bilder. Hur kul som helst. Var rätt dyrt köpa kort men jag tog alla,de var de värt. :)

Annars gör mitt hjärta ont när jag hör hur vissa vuxna beter sig,inte bara mot varandra utan mot barnen :( usch,barn ska inte gruva sig åka till sin/sina föräldrar. Ha ont i magen där,vara rädd för att göra fel,höra gorm hela tiden osv osv....jävla heil hitler fasoner är vad det är! Hör hur barnen ber till gud att dom vuxna ska bli snällare....ja listan e lång...men men ... Men de kan bli ändring,man vet aldrig.

Blir ond när man ifrågasätter barn om olika saker när det är vuxna som ska ta de
Misstro barnet,misstro de som sägs från dom,misstro allergier osv osv...listan även här är lång....

Sjukt! Det är ett snällt ord....

Nåväl,annars så inväntar jag med spänning då gummans julklappar kommer....wiiiii....
Vi har äntligen fått snö,så underbart

Varit och lämnat prover och träffat smärtteamet idag. På torsdag reumatalogen.
Allt ser som bra ut nu :)

Men som jag kämpat för att få allt detta,jisses.

Jag har i alla fall just vräkit i mig lövbiffrulader fyllda med chilisås och ädelost...mumma

Nu ska vi snart kolla Breaking Down...jippiiii...vi har sett den på bio men de kan faktiskt ses igen....här hemma...yes!

Hopp och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela