catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Segast just nu

Publicerad 2011-12-17 16:13:08 i Allmänt,

Satt uppe till nästan halv 2 inatt,jag och Nina fick en snilleblixt när vi var i Finland igår att nu bokar vi ett loppisbord här innan jul,fanns redan nästa dag,alltså idag,shiiiit. Hem och dra fram sälja grejjor som jag har miljoner av,kolla vad som ska med och sen prismärka alla sakerna,gaaaaah,skulle stå bordsnr,vad det är och pris,sen på baksidan av lappen skulle man skriva datum och initialer. Jaja,låter väl enkelt men inte när man hade massor med grejjor att märka,vet inte huuuur många lappar jag skrev och sen sätta fast dom osv osv....tog hela kvällen,ville ju hinna ungås med gumman lite efter skolan,sen innan bandyträningen och under tiden på träningen för sen skulle hon ju till sin far i Ökx och kommer hem på söndag,imorron :) så jag kunde bärja med detta efter 20.00...kunde inte ens följa med och lämna gumman men hon fick ju åka med Bosse och det är ju nästan lika bra som mamma :) så de gick ingen nöd på henne :)

Hon sötisgumman är så mån om sin lillebror...och vill ge han julklappar som vi hittat osv...hon tog med en grej som hon skulle ge innan jul men ångrade sig sen och sa att hon tar den till julklapp :)

Nå jag klev upp 7 på morronen,hinkade kaffe o tog lite frulle. Bar ut loppiskartonger och drog till Finland. Fixade borden och fick sålt lite redan då man fixade med grejjorna :) Ska dit på tisdag och se hur det ser ut och om man kan fylla på med grejjor :) tar hem det som är över på fredagen. Det som blir kvar får man väl ta sen när folk inte har förstört alla sina pengar redan till jul. :)

Kom hem vid 14...jag är TRÖTT!! Får se vad man orkar göra resten av dagen / kvällen....
Ska kasta ihop julstjärnor i alla fall och fixa 2 kort på Fanny in i ramar,detta ska till min morfar dit vi ska imorron :)

Pratade just med gumman,hon ska få plankstek!!!! Fy farao vad avis man blir hihihi,men det är så kul när hon ska retas om de för hon ääälskade planksteken dom åt där sist,gjord på älgkött....gaaaah...gött gött...det är nog hennes favorit nu istället för fondy. Nå jag får göra de när jag har plankorna hemma men man har ändå inte de godaste köttet som finns,älgkött...får hitta annat bra kött,men jag kanske inte lyckas,har aldrig gjort de förut...hjäääälp :)

Nu ska jag göra ett parti julstjärnor så se ya later alligator

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela