catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Middag

Publicerad 2011-12-18 12:49:07 i Allmänt,

idag blir hos min morfar...han är snart 90 år den gubben :)

Så jag har precis hoppat ur sparkdräkten o in i nåt mer trevligt,på med facet också...

Tanken slog mig just....undrar hur den andra parten egentligen lägger fram vissa saker till sin andra hälft...tänk är de som det i alla fall tidigare varit att historien blir så mkt värre när den läggs fram,för jag vet att denne har ett häftigt temperament,blir fort arg och vresig och alldeles stressad...så kanske de jag säger blir en heeelt annan historia när den läggs fram....jag vet att detta skett förut eftersom jag då hade kontakt med en som sa att ni berättar samma sak men hon fick en värre historia av den andra....vad hemskt om de är så...för jag är inte den där hemska människan som är elak eller skriker och gormar och gör dumma beslut...jag är ju faktiskt lugn i situationer osv...

Ja jag blir snurrig av detta...vore ju som hemskt om de e så....

Nå nu ska jag bli klar nån gång så vi kan åka

Älskar att det snöar ute! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela