catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Julen

Publicerad 2011-12-27 11:58:49 i Allmänt,

har varit fantastisk.
Gumman var toknöjd över sina klappar :)
Och jag med,vi som har sagt att man köper bara till barnen men nog fick jag många klappar minsann Bland annat en ny dator,weeiiiii....

Imorron blir de Happis och handla lite,först på IKEA o sen på Maxi. Ska bli skoj.
Kanske blir att en kompis tar hem en kattunge också på vägen hem,en kritvit lite sak,,,sååå söt :)

Snart får man plocka undan julen,så fint med julpynt men man blir fort less de...
Det är ett himla jobb plocka undan,pjuh...
Och nu vill jag göra om här hemma...hitta tiden till de,orken och ja så klart,pengar :) vet ju hur de ska se ut nu här överallt :)

Har nu 4 st ekplankor så jag kan börja göra plankstek och laxplanka :) Det blir säkert mumsfilibabba...
På fredag kommer gumman hem från sin far och då ska vi fixa massa raketer och svävande ljuslyktor



Vet ännu inte vad jag ska göra för nyårsmat...massa bubbel ska vi köpa...pommac alltså ;)
Undra om de blir köttfondy elr kanske en planka :)
Gumman fick ju köttfondy te julmat för hon gillar inte själva julmaten...

Sen gjorde jag fruktspett och smälte wienernougat te efterrätt


Här ser ni lite av gummans julklapp som var de bästa


Sen kom nog hennes One Piece efter detta...hehe

Min nya leksak


Nä nu ska jag fortsätta ta de lungt,plocka lite,ska dammsuga o skura här innan fredag.

På återseende

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela