catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Idag

Publicerad 2011-12-12 23:18:35 i Allmänt,

har jag varit på ett uppdrag :) och det gick bra!
Imorron återigen ett uppdrag....
Sen ingen uppdrag förrän den 19 dec.
Jag har börjat få många ideer :)

Känns bra just nu förutom värken då som är hemsk av all väderomväxling,tror jag det är. Sväller i nacken,får frossa av värken och jag känner mig "sjuk"
Nå bara bita ihop.

Imorron ska vi investera i nya powerskor åt gumman,rejäla vinterskor,kallas också skoterskor och mkt annat,dom bästa vinterskorna enligt mig i alla fall.
Dyra med helt klart värt de!



Så direkt efter skolan drar vi till sportaffären o köper dessa. Sen till mormor för middag och sen fotbollsträning.
Hade behövt till Hero också :)

Men läxor måste vi ju också hinna med men det är vi duktiga på att göra till en rutin så de e inga bekymmer.

Nä inte orkar jag sitta här,nu är jag ju trött

Ps. Undra varför det är okej att få sms här och ringas på telefonen men det inte är okej hos "andra"...för mig är de HELT ok att få sms och samtal här.....det är ju bara kul...men jag kan inte FÖRSTÅÅÅ varför det inte är okej hos dom andra....som jag sagt,,,,jävla heil hitler fasoner! Det är vad det är....sjukt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela