catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Härligt att ha fått hem lillgumman idag

Publicerad 2011-12-29 23:43:45 i Allmänt,

Som vi saknat varandra :)
Och helt otroligt har vi "fått" ha kontakt via mobilerna..peppar peppar ta i trä. Man ska inte behöva vara rädd att skriva till sin mamma eller ringa till sin mamma!!!

Som jag sagt tidigare,jävla heil hitler fasoner. Inte kul o höra berättelserna sen. För allt kommer fram till mig. Vi har ett sånt band jag o gumman.

Börjar vara mkt nu......nåväl nåväl,allt löser sig till de bästa i slutändan...

Imorron bli re inhandling av massa fyrverkerier o svävande lyktor som jag inte hunnit inhandla ännu o gumman vill nog vara med :)



O jag är så sugen på en till kisse,men va fan,snart är man ju en kattsamlare,jag har ju redan 2 st...kan ju inte ta en tredje...men den är så söt....kritvit!
Här e mina 2 troll jag har nu




Men en sån här skulle ju passa....viiiisssssttt :)



 
Alltså jag förstår inte varför jag inte är trött på kvällarna,jag tror jag är tonåring på nytt,vänt dygnet! blä,gillar de inte,uppe sent o upp i tid,trött o seg hela dagen för att man inte kommer isäng i tid...måste hitta en rytm igen. Men snart kanske :)...

Ser fram emot helgen. Har ju gumman hemma så vad mer kan man begära.
Nu ni ska jag se lite tok på tv.n o sen isägn o läsa. Dom börjar såga,spika o härja hos grannen kl.7







Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela