catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Happy Feet 2 i 3D

Publicerad 2011-12-20 15:55:53 i Allmänt,

blir de att åka o se på bio snart,kl.17 börjar den

Jag måste bara få......   .....nog är du som söööööt ;)  *fniss*




Nåväl,låst käften o kastat bort nyckeln sen ett tag tbx ;)

Annars då....jo rå,julenafton snart och jag är supernöjd med mina inköp till gumman!
Imorron ska jag göra kycklingrullader,mmm mmm mmmm....i några så fylls det med ädelost och i några med vitlöksost,givetvis kryddor,lite chili och kanske mango chutney på...häller i en del grädde i formen och in i ugnen 45 min....enkelt o gott...lägger in bilden på de imorron om jag hinner.

Kommer bli utgång i jul,de var länge sen nu,kommer bli fantastiskt roligt.

Nu ska vi iväg

Tjoff

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela