catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Go morron

Publicerad 2011-12-06 08:35:10 i Allmänt,

Kaffemugg nr 3 är intagen. Frulle strax och sen blir de Happis och förstöra lite pengar :)
Att det är härligt att titta ut och se att snön ligger kvar. Ljust o fint

Idag ska vi till stallet jag och gumman. Det är så myspys vara där

Här kommer några bilder sen fotodagen. Fick många bra bilder,speciellt då på gumman min,jag själv var nervös som en jag vet inte vad...hahaha...känns så fjantigt vara framför kameran,jag var alldeles svettig ett tag Usch men sen släppte de och de var bara en kul upplevelse :)




Have a nice day :)

Ps. Naglarna har jag gjort själv,gillar att skapa så jag beställde ett nagelkit med tippar,gele,lim,uv lampa etc och gör nu naglar själv :) så fantastiskt mkt billigare än på salong :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela