catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Go morron

Publicerad 2011-12-22 09:19:09 i Allmänt,

Ja de har det varit ett bra tag nu,men jag softar på lite idag,skönt
Blir en Happisresa idag och imorron,pjuh....
En del kvar att göra ännu innan julafton...men de är så kul och mysigt planera o fixa till den dagen.

Här kommer bilder på mina kycklingrullade jag gjorde faktiskt först igår

Här är fileerna delade på 3...på med kryddor,ostskiva och sen ädelost och philadelphia vitlök :)



Ihoprullade



La i lite kök och tomatblandning i botten



Sist satte jag på en blandning av chili sås och sweetchili på rulladerna och sen i med grädde som jag satt lite soja i....




Blir så sjuuuukt gott alltså...och med fantasi kan man göra dessa på flera olika sätt :)

Idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra för nå middag

Imorron blir de ju uppesittarkväll med att göra skinkan och äta dopp i gryta,massa småplock ska jag göra,typ snittar o sånt....måste fundera vad jag ska göra för någe :)
Kom med lite tips och ideer vettja :)

Ska snart o ta hem barnet,hon tar jullov vid 11 idag :)

Nu ska jag fortsätta göra ingenting en stund till

Heiippa

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela