catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fredag

Publicerad 2011-12-09 12:43:10 i Allmänt,

Och tror vi tar en fredasmysdag idag. Idol och nå gott till de
Hade behövt åka till stallet med Fanny också så hon får mysa med Hero :)

Igår var jag heldag igång,var te Sunderbyn,först till sjukgymnasten och sen till reumatalogläkaren,FANTASTISKTA möten båda två. Nog är det skilland på läkare och läkare,wow...de gick bra och nu händer de mera grejjor,magnetröntgen bland annat. Pronaxen i 3 månader mot inflamationerna som är överallt. Det var som att dom var synsk,jag behövde inte berätta mycket :)

Längtar till jul. Älskar jul och alla pynt man har,så fint,ska nog ta ner granen idag så den ena katten hinner vänja sig med att man INTE klättrar i den! haha,kan vara lättare sagt än gjort,hon är liiiite trög våran "boll" men hon heter Lucia...men hon såg ut som en boll när hon var mindre. Gruvar mig när kulorna o glittret är på,pjuh...

Blir nog att göra porterstek och pottegratäng imorron. Nam nam

Nästa helg blir de Kemi med gumman och fotbollslaget,som hon längtar,cup en hel dag....dom är så duktiga. Förstår inte där varför man inte hänger med på sånt istället för att säga att man ser henne så lite,går inte riktigt ihop,man kan ju fara med sj,då missar man ju inte att umgås eller hur....nä iställetblir man arg och säger att man ser henne för lite och hon kanske inte får åka,öhm varför,kan ju fortfarande träffa henne,ha henne och åka sj med henne på matchen...om de nu handlar om att man ses för lite,eller huuuur.
Som sagt,fattar inte de resonemanget för det går inte ihop nånstans....

Men vi åker gladeligen med henne, på sånt där.

Plötsligt fick jag en extra helg med henne :) planerar om söndagen då jag skulle bort men de går att ändra på,allt för gumman :)

Nu måste jag inta llite lunch,sen hämta gumman från skolan

Ovär änd aut! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela