catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fniss

Publicerad 2011-12-24 01:15:17 i Allmänt,

ptjaaa kanske de e bättre på den vanliga ;).......

Men jaja ida ghar det varit en fullspäckad dag,och jag som tycker att jag gjort allt klart inna jul...njaaa pyttsan...nå happis idag en sväng i alla fall....sen hem,Kalix en sväng också,tog sin tid ,sen till fina Jea och Jocke för lite God Jul o kramar...sen hem...pjuh,haft lite uppesittarkväll,griljerade skinkan,gjorde en ädeloströra,gjorde 2 olika snittar....fick besök av Petra o hennes mor,blev lite glögg och Paradis choklad..mmm mmm mmmm....

Skulle passa in tiden för bandy för gumman idag kl.18.15...fick ett samtal nån timma innan att de var inställd pga regnet...osis...gumman blev jätte besviken,hon gillar det verkligen ! Nåja nåja...nu blir de lunga timmar innan juafton....klapparna under granen,maten är fixad de mesta....gumman ska få sin bäsaste mat imorron,hon gillar inte julmat...ja de blir en förträfflig dag :)

Kramisar i massor....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela