catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

........

Publicerad 2011-12-07 08:18:24 i Allmänt,

Go morron.
Hinkar kaffe och funderar på vad dagen bjuder på

I alla fall är jag så förundrar över hur vissa föräldrar beter sig. Jag fattar de inte. Man ska tänka på barnets bästa,deras behov och intressen. I den mån de går,visst,har man nu planerat åka bort på nå speciellt så kan man ju inte alltid tillgodose deras behov och intressen,men när man inte ska göra nåt speciellt,vad är då problemet......

Gillar inte se besvikelse eller rädsla i barns ögon ....usch

Eller till nåt annat,hur kan man misstro de som sägs om barnet/barnen....jag menar,säger man att barnet är sjuk så är de sjukt,har barnet feber har de feber,har de en spricka i foten ja då har den ju de,har allergi då har den de osv oswv...listan e lång även här...många som sagt,-Kan de vara så att den/dom inte tror på det som sägs....ptjaaa verkar ju så. Men vem fasen ljuger om sitt/sina barn....de här är sjukt.

Eller en annan grej,hur kan man tro att föräldrar sitter och säger lögner till barnet/barnen om den andra föräldern...jisses...det gör ingen normal förälder heller....kanske är dessa som ifrågasätter som gör så...

Här finns såååå mkt att skriva egentligen,tyvärr....frågan är när blir det en förändring,för barnet/barnens skull
När man till o med hör- vi ber till o med till gud att dom ska bli snällare!   :(

Dessa som är så här och gör så här kan verkligen inte må bra!

Om ändå folk visste hur allt ligger till,då skulle man kanske inte lyssna på vad som som sägs om ena päronet...vad päronet säger eller gör....ojojoj här finns många lögner...ujujuj

JAg kan då känna hurr gott och bra samvete jag har att vara mamma till världens bästa dotter och jag är bra på det jag gör med henne. Ni vet,när nån ber er säga vad ni är bra på så är de så svårt,de känns som att skryta om en själv,men sak är säker,jag är en fruktansvärt bra mamma,det kan jag säga med gott samvete,det är så lätt att säga de. Jag är en bra mamma. Gumman är trygg med mig,hon vet var hon har mig och vi delar allt. Hon säger allt till mig. Vi mår bra ihop. Vi har ett speciellt band hon och jag. Det går bra för henne i skola och med kompisar,hon har ett bra självförtroende och har en otrolig symoatiskt förmåga. Bry sig om andra och gillar inte orättvisor eller bli orättvist anklagad. Ja hon är bara så bra på alla sätt ovh vis. Det ska jag ha credit för hehe...nä men jag är stolt. Verkligen. Även när det varit svårare stunder så har jag aldrig låtit de gå ut över mitt barn. Ja som sagt,är det nåt jag är bra på så är det att vara mamma,jag gör allt för mitt barn och skyddar henne .




Nå i alla fall,haft en underbar morron med tända ljus,körde gumman till skolan. Tror på en lugn dag,kan bli en prommis. Ont som FAN idag så vi får se hur de går. Imorron reumatalogen. Ska bli intressant

Tror jag och gumman ska veva ihop en bulldeg när hon slutat skolan,men först mellis och läxa ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela