catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Veckorna går fort

Publicerad 2010-11-04 19:16:22 i Allmänt,

Och jag bloggar ingenting
Varit låg ett bra tag nu,har ju en längre tid inte varit i form,nästan deppig....ständigt trött så jag blir less o arg av att känna denna trötthet

Har ju påbörjat en utredning av min situation och det har ju nu till slut gett resultat
Inte de bästa resultatet men jag har en diagnos i alla fall och de känns bra att veta...Jag har Bechtrews sjukdom och de var ju inte den bästa sorten av reumatism man kan ha men jag har ett svar i alla fall...
Ska på olika röntgen nu...och ultraljud...på måndag den 8 nov...sen hoppas vi på att jag ska få en snabb tid för magnetröntgen också...

Vad kan man göra åt detta då? Ptjaa vad jag förstår finns de inget botemedel eller medecin men man ska träna,röra på sig vet jag i alla fall....
Sen får vi se vad doktorn säger till veckan efter röntgen,då tror jag det kommer bli sjukgympa osv

Annars då,ja jag  är fortfarande sjukskriven och bara är,ska försöka börja tänka positivt och börja träna,röra på mig och bli gladare...

Har skaffat oss en kissebebis,en liten Sotis :) sötaste kissen i världen.Tänk jag,skaffat en kisse,jag som är hund och häst älskare....men jag har fått en annan uppfattning om katter sen jag var katt vakt för ett tag sen :)

Det är vi människor som gör katterna vilda och inte så gosiga ju

Idag ska jag dricka glögg,mumma...min lilla dotter har fatit till sin pappa redan idag så nu e de bara jag och kissen :)...längtar tills gumman kommer hem igen...

Nä nu ska jag vara trevlig med min extra dotter som kom på besök...

Shing

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela