catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Wow...

Publicerad 2010-05-17 19:39:20 i Allmänt,

Vi har så varmt ute så de är inte sant.Klockan är nu 19.30 och de e fortfarande 27 grader!!! Hoppas hoppas att de håller i sig tills jag får min semester nästa vecka på fredag startar den,wiii

Sitter här på jobebt nu och väntar på att få sluta för idag,jobbar till kl.20..Sen hem,äta lite,hann inte äta middag så  min mage skriker efter mat.

Vet inte om jag orkar men jag skulle behöva stapla lite ved också...baaah,jobbit.
Vi får se,kan lika gärna bli soffkrasch! Och lite blåbär/hallonpaj med vaniljsås till....mmmm

Pajen på G,gjorde den igår med smuldeg på...mums




Nej jag orkar inte skriva mer nu.Tack o hej så länge

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-05-18 08:33:35

Ja det var svinlänge sen! Kanske kan vi ta en dejt här snart? Vi kan ju stämma av och se hur vi jobbar :)



Och vad skönt med semester! Något sådant kommer jag inte få på länge tror jag, tråkigt värre men det ger ju inkomst och trygghet i alla fall :)



Och jag ser verkligen fram emot husflytten, det är nog som du säger -att man blkir mer fri på nåt sätt... och det vill jag ha!



KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela