catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Sommar och sooool!!! Vi har faktiskt riktig sommar!

Publicerad 2010-05-20 15:17:13 i Allmänt,

Men de e ju nu man börjar fundera på hur länge vi får ha varmt,nu har dom hotat med att de blir kallare till helgen..Whaaat???!!!...nä så fan heller,jag som är ledig på lördag.  Grrrr.

Idag blir de bolaget,bunkra upp med öl,cider och bacardi tror jag...
Sitta på altanen och gotta sig,igårkväll hade vi ju 27 i skuggan...lovely!
Semester snart,nästa fredag...bara 6 arbetsdagar kvar...

Jag har varit på myggan idag och lunchat me Emma...efter de blev de Ica Drugstore för godis! Att vi orkar! Ojojoj  hahaha...Nu sitter jag här och smaskar på en Marabou Polka...Mumma!!

De här går ju fint med att gå ner i vikt...Int! Men de brukar rasa automatiskt på sommaren så jaja de får gå bra,ska igång igen med prommisar nu när jag blitt frisk...


Nu är de så mkt jag vill ha och göra,nån som har lite pengar äver till mig tack.Fan,jag måste måla om huset,ja jag måste även byta ut brädfodringen på  framsidan i alla fall dessutom,gaaaah.Sen måste jag göra om altanen.Bara de här kostar ju en hel förmögenhet..ojojoj.

Sen har jag givetvis lite grann jag vill fixa inomhus men de är inte lika viktigt som utsidan i år..
Utsidan är viktig,som min dotter säger-Mamma,man kan itne ha ett rosa hus! Hahaha och dessutom måste de fixas,inte bara för färgens skull utan för att bevara huset så att säga

Nä nu ska jag gräva i mig mer Marabou och Loka citron


            

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela