catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fredag

Publicerad 2010-05-14 15:51:27 i Allmänt,

Och jag vet,jag är världssämt på att blogga,vet inte vad som hände..haha
Vi har äntligen fått sommar här.All snö är borta och igår hade vi varmast i landet,eller nja Haparanda hade de men de e ju bara 5 mil bort :o)...vi satt till och med ute och tog våran kvällsfika,var supernajs!
Har fått räfsat klart hela gårdhelvetet som inte är den minsta! Gaaah...nu måste jag bara stapla 15 kubik ved också,alltså jag skaffar mig göra hela tiden...

Dryga 2 veckor kvar till min semester nu! Att jag längtar.Och sen blir de Stockholm i juni,gröna lund så klart,here we come..hoppas på att hinna se Sarah och Carina när jag e där nere.Såååå länge sen nu.Saknar ju dom.

Nu har jag 1 timma o 30 minuter kvar av dagen sen så tar jag helg.
Nu har vi underbart väder ute,imorse var de regn och kvavt,nu skiner solen och de e en herrans massa plusgrader,några paraplydrinkar hade suttit fint :o)

Men jag vet faktiskt inte vad jag ska göra ikväll,återkommer!

Lite kvällfika som vi åt ute igår,de e så mysit få sitta ute o äta


                    


Jag och min gosegumma,typ 7-8 år sen :o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela