catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Fredag!

Publicerad 2010-05-21 17:51:09 i Allmänt,

Har fått vara hemma med sjuk gumma.Fick ta hem henne från ett disco dom ahde igår när dom är med i Trixen,hon hann vara där i 30 minuter bara..Hon hade sån fruktansvärd huvudvärk så de bara blixtrade sa hon,och ont i magen...sen var de kvar under natten och imorse så hon fick vara hemma.Hon låg typ halva dagen :o(..nu har hon åkt till sin pappa och kommer  hem på söndag.Längar direkt hon åkt :o(...

Nåja men då kan mamman ta sig en kall öl nu och kanske nån paraplydrink också senare ;o)

Vi har fortfarande fint väder,kan bli till att sitta på altanen under kvällen eller åka till en kompis och sitta där o surra.

Att de har gått fort till våran sommar....jisses de var ju bara nästan en månad sen då vi hade snö.Har lite kort här



Det här är från den 14 april





4 maj



Och dagens foto :o)



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela