catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Alltså heeeelt otroligt!!

Publicerad 2010-05-15 21:59:24 i Allmänt,

Idag när jag klev upp,((rätt sent,typ vid 10-tiden)) då hade vi nästan 40 grader i solen...sjukt varmt,gick ut på altanen och de var som att mötas av utlandsvärme...igårkväll hade vi åska..riktig åska..jätte härligt faktiskt...

Idag har de inte blivit många knop...tagit de rätt lungt på dagen,grillat lite marinerad fläskfile och sen staplat ved som ett tok efter de,nu är jag rätt slut.Ska snart in i duschen såman luktar som folk *asg*
Vet inte vad morgondagen bjuder på...

Jag måste bara skriva vad min dotter dikterat ihop idag,hon gick ute och nynna de och sjöng samtidigt som hon skrev i en bok och detta e som 2 sånger hon skrivit :

Fred i hela världen

Du vet väl att alla djur är en gåva från himelen.Djur kan vara små och stora´men dom är ändå likadana men på ett speciellt sätt.Djur är hästar,som människor men mycket sötare och snällare.Jag vill ha fred i världen.Jag vill inte att djur eller människor ska slåss.Jag vill vill vill ha fred i hela världen.Jag gör allt som jag kan göra


Den andra var så här :

Djur som får ett bra hem

Djur ska få ett bra hem så dom kan leva ett bra liv.Få vatten och mat då får dom ett bra liv.Dom ska inte få svälta,man ska inte vara en djurplågare,då är man en dålig människa.De ska man inte vara.Djur ska leva som oss


Jisses säger jag då bara,hon har ju bättre ordval än mig och hon e bara 8 år :o)

Söt unge


Grillat och rödtjut   Mmmmmm



Kram på er

Sching






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela