catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Vårkänsla

Publicerad 2010-03-12 14:13:35 i Allmänt,

Ja de har jag verkligen idag,är strålande sol och härlig värme ute,och här får jag sitta och arbete,ändå till kl.20!!!
Men hemma väntar rödvin och ost och kex,mumsfilibabba

Man vet aldrig vad resten av kvällen bjuder på ;o)

Alltså jag vet inte om jag nånsin blir en bloggerska..haha.Men nån gån ibland tittar jag ju inte här
Har varit lite låg faktiskt sen man blev uppsagd,men ser samtidit fram emot lite "semester".Har inte hafte de på år å dar nån längre tid i alla fall.

Tror allting kommer ordna sig faktiskt.´Man m,åste vara positiv ibland och dessa dagar gör verkligen så att man energi,myyycket piggare direkt man kliver upp och ser att solen skiner...yeah!

Vill ha en skoter tack! Komma sig ut på isen lättare,med matsäck och ett gäng vänner.Grilla korv och så vidare.

På tal om grilla korv,vad tusan ska jag vräka imig nu på min tidiga middasrast jag har....
Har ingen inspiration för matlagning just nu men den måste jag ta tag i om min viktnergång ska funka  hehe
Men de e dyrt äta rätt ju,fan jag behöver en sponsor till de tack!

Nu ska jag plåga mig en stund till innan min rast,kanske återkomemr senare

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-12 14:29:44

Alltså fy fan för dig! Jag gnällde ju senast idag när jag ringde dig hur sugen jag var på rödtjut och ost och kex! ;P Det är bäst för dig att du äter massvis för min skull också, right?! haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela