catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Tatuering!!!

Publicerad 2010-03-18 14:58:18 i Allmänt,

Åh att jag e sugen på det nu...dels bygga ut min jag har på ena skuldran,det är min dotters namn

Och tattoo i nacken,så jävla snyggt!!  Men vad men vad,,,,kom med förslag till min nacke...och  jag även till hur jag kan bygga ut namnet

Men just nu kan jag inte komma åt fotot på hur min dotters namn ser ut,för här på jobbet har dom spärrat vissa sidor  *grrr*

I will be back!

Nu hittade jag en bild,men inte en bra sådan,den e nygjord här men man ser ju lite av vad man skulle kunna göra för kul med den eller....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela