catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Onsdag

Publicerad 2010-03-17 10:49:38 i Allmänt,

och snart ska jag pallra mig till jobbet,har kvällspass.Känner inte för de när solen skiner ute och den värmer,hade tänkt mig en prommis innan jobbet,men de stannade vid tanken,haha.Jag dammsög hela huset istället.

Vet inte när jag ska komma igång med beach 2010,suck.
Snart är det helg och de ser jag fram emot.Hoppas på bra väder så vi kan åka till slalombacken.Min lillgumma har börjat me slalom,hur kul e inte de.Jag som har åkt slalom sen jag var 7 eller 8 år...Me like!

Då kan man börja ta kortare slalomresor,weekends.Funderar starkt på Björkliden,där har jag varit massa ggr.Är så himla myslig med slalom,stuga,gräva gropar i backen och sitta där och elda o mysa,dricka varm oboy osv...mmmm.
Inser att min lilla flicka börjar bli stor,blir 9 år till hösten.Ojoj,vart tar åren vägen.

Skulle vilja ha lite mys i helgen ;o)...handla hem massa gott att äta och dricka...kanske lite trevlit sällskap *hehe*

Jaja vi får la se...
Ska mysa järnet me gumman i alla fall,inte många dagar per månad man är helledig tillsammans,inte alls kul jobba heltid när man har barn...

Nu ska jag göra mig en latte här hemma och invänta på att få åka mot jobbet

By the way,jag ska ha en tattoo i nacken,men vad?? Har ni några bra förslag :o)

Tack o hej leverpastej





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela