catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

NU FÅR DE RÄCKA!!!

Publicerad 2010-03-01 15:12:53 i Allmänt,

Snö snö snö,hallå eller....sluuuuta...
Men de är ju i alla fall inte svinkallt och de e ju en liten fördel.

Å du Emelie Pemelie,du har inte sett mig naken,då skulle du se att jag är fet!!!!   *fniss*

JAg har börjat mitt nya liv idag,hahaha,eller försöker....ska följa en egen liten variant av diet,eller diet låter som att man slutar äta,men så är de inte,jag kör en dietshake te frulle,sen lunch o middag beståendes av protein och grönisar,ska försöka äta mkt mindre av kolhydrater...försöka få i mig nåt var tredje timma....alltså mkt mer frukt och grönt för mig....skulle vilja ha ett bra "schema" på detta.....när jag ska äta vad och hur ofta,men jag provar nu få vi se....kvällarna kommer vara värst.Sen bara man börjar promma vet jag ju att bara de gör att man går neråt med sin vikt. Men de största pluset med etta är att man faktiskt blir piggare och får mer energi av motion och äta rätt....inte bara de att man mister nåt extra kilo :o)

De värsta är att det är så dyrt äta bra....grönsaker och frukt,usch vad de kostar,skulle vara bra med en sponsor till de tack! :o)

Jobbar till 18.15 idag och imorron,dom värsta passen enligt mig....sen ledig onsdag.Får se vad jag fördriver min dag med då.

Jo just de,jag har ju skrivit lite om de här med seanser,och att jag tror på andar,att min flicka är medial och så vidare....

I torsdas förra veckan,då ville min flicka sova med mig i mitt sovrum.Det har varit lite skumt där ett tag,hunden kunde kasta sig upp flera ggr per natt och bara stirra ner mot golvet mot gardinen i hörnet vid fönstret...jaja nåväl,mellan 22 och 22.30 hör jag hur min flicka pratar,jag går in i rummet,då sitter hon upp i sängen,stirrar bort mot detta hörnet.Jag frågar henne vad är de,,,då kastar hon på huvudet och stirrar med stora ögon på mer och säger- De trampar där...va sa jag trampar de???   _ja säger hon de trampar där och jag tittar på hörnet och ser hur gardinen flyttar sig precis som att nån går bakom den och gömmer sig där......shit,snacka att mitt hjärta hoppar och flickan lägger sig ner på kudden och somnar om....jag stod kvar lääänge och bara stirrade och försökte tänka att gumman skulle få vara ifred och få sova...huga....brrrr....mkt man inte kan förklara


Har haft många händelser i mitt liv om sånt man inte bara kan förklara men jag tror att det är att man behöver hjälp av olika slag....dom vill bara hjälpa till.




Kommentarer

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-03-02 21:59:43

undviker i största mån att ta tabletter. bara av alvedon eller ipren så brakar magen sönder totalt. Inte alls kul :(

Håller du fortfarande på m hästar?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela