catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Nåmen jaha

Publicerad 2010-03-15 08:40:45 i Allmänt,

Sitter här och väntar på att vårdcentralen ska ringa upp.Gäller min dotter.Hon kom hem från sin pappa igår och han visade att hon har en "knöl" 2 cm från ena bröstet,en ärtas storlek.Och hon e alldeles för lite fär bröstkörtlar,men jag hoppas ju på att de bara är en lymfkörtel som är irriterad.Jag hade själv ångest för 2 st knölar för ett antal månader sen,men de var bara lymfkörtlar som var irriterade.Men klart jag blir orolig för gumman i alla fall

Idag är det i alla fall måndag och jag tycker veckorna bara flyger iväg,helt otroligt vad de går fort.Härligt,för våren är den bästa tiden på året tycker jag.Solen skiner och den värmer,man kan vara ute i snön och grilla korv och dricka varm choklad...mmmm

På jobbfronten händer väl inte så mkt,har i alla fall gjort mig ett CV,har aldrig haft ett sådant tidigare.De var lite spännande att skriva ett sånt faktiskt.Pjuh

Så där,nu har dom ringt från lasarettet,vi ska upp 10.30,wow att dom lyssnar och märker att man e orolig...tack

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-03-15 16:18:00

Hoppas det inte var något allvarligt med bruttans knöl..



Var det svårt att skriva CV? Jag tog hjälp av Ellinor och internet för att fräscha till mitt gamla CV nu i somras när jag fick sluta. Och vet du? Idag fick jag ett samtal att jag får börja jobba i grannkommunen som undersköterska, hur kul är inte det?! :)

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-03-15 21:22:50

=) jag gör det tyvärr inte gratis. 250 kr för fransar, 350 för nya naglar. Gör du både och betalar du 500 kr.

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-03-16 12:41:07

nästa vecka finns d rätt mkt (helgen bortrest), beror på om du vill göra dom skilt eller samtidigt?

Postat av: Josefine

Publicerad 2010-03-16 22:02:09

Vi prel bokar den dagen, kan du dagtid?

Gör min första fulla förlängning på tors, o sen har jag varje dag så vet bättre nästa vecka om jag hinner göra både och. Beror ju som på vilken tid du kommer. Naglar tar ca 3 timmar.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela