catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Mätt

Publicerad 2010-03-19 14:29:17 i Allmänt,

Vräkte i mig tacobuffe på min lunch.Nu har jag ätit så mycket att jag har hjärtklappning,hahaha

Fan att man inte kan sluta äta när man e mätt va...
Men gott var de

Och efter jobbet tror jag de blir att åka på bolaget,ifall att ni vet..då måste man ha hemma.
Men först blir de att jag åker och hämtar min dotter från ridskolan och sen drar vi in mot stan och handlar för kvällsmyyyys :o)

Är jätte fint väder ute,de jag nu saknar är en skoter! Och en stuga.

Kan bli slalombacken omorron,alltså det är ett liv sen jag åkte men jag tror de sitter i ännu.Dottern har ju börjat åka nu så de kan börja bli fjällresor då,me like.Har ju varit jätte mycket i fjällen när jag var yngre.

Nu har jag bara dryga timman kvar innan jag slutar och tar helg! Yes!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela