catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Måndag

Publicerad 2010-03-22 17:06:07 i Allmänt,

Och herre guuud vad denna dagen har gått segt! Men nu har jag bara några minuter kvar tills jag får åka hem! Jag håller på å jagar ved,,,behöver lite mer ved tills vi nu får varmare,för fy satan va dyr elräkning jag hade när jag inte kunde elda,de e fan inte mänskligt ha så höga elkostnader! Jag är i alla fall ledig på torsdag och då blir de ju Luleå! Ska passa på att storhandla när jag ändå är där. Sen tror jag att jag var ledig lördag så helgen kan absolut bestå av diverse alkohol och bus...man vet aldrig vad som blir... Känns som att jag behöver uppåt tjack,hahaha,skojja men jag e så himla trött,energin finns inte,kan hända att jag måste börja äta "bättre".Varit lite väl mkt skräpmat sista dagarna och de kan ju påverka en hel del att man blir som en degklump! Nu ska jag logga ut och börja åka hemåt.. Se you later

Om man ändå vore en glad o pigg degklump!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela