catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Mäh

Publicerad 2010-03-03 12:29:12 i Allmänt,

som att det inte var nog nu,är det inte det ena så är det de andra!

Fick just veta att min morfar ligger på akuten,misstänk hjärtingfarkt. Okej,vet att ni tänker,ja men han är gammal och har fått leva sitt liv och bla bla bla,men för mig spelar det inte nån roll,gillar inte när mina nära och kära går bort,har haft nog med de,mist 2 syskon och en pappa.Jag får rysningar med tanke på att min pappa åkte in för 1 1/2 år sen på akuten och dog samma dag.Gillar inte detta.Mina syskon dog för väldigt många år sen,men det svider ändå.
Tror inte det går att förstå om man inte varit med om samma sak.

Nu ska jag invänta att min mor ringer och jag ska sen åka upp.



Kommentarer

Postat av: Annelie

Publicerad 2010-03-03 17:19:18

Hej hopp! Gud vad trist med Silja men det var inte oväntat.. Ett sjunkande skepp (iaf för Kalix). Tror verksamheten flyttas till Sthlm om det ens överlever.. :/ Jo för mig känns det toppen med nytt jobb! Hoppas du också hittar dig nå jobb! Ha det bra och hälsa mandarinkasterskan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela