catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Jag vill....

Publicerad 2010-03-19 14:43:07 i Allmänt,

sååå mycket.Men jobb,pengar och tiden finns inte.Är man ensamståendes mamma och jobbar heltid då går de inte ihop.Tänk att nån gång slippa vara beroende av dessa 3 saker,jobb,pengar och tid,eller slippa oroa sig för de.Och nu med tanke på att jag blir utan jobb från 3 juli så fattar jag inte hur budgeten ska se ut,men då kommer jag ju ha mer fritid men mindre pengar.Snälla bloggare anställ mig *haha*

Nä men ena stunden e jag orolig nu när man blir arbetslös i denna lilla hålan där jag bor,här finns INGA arbeten typ.Men andra stunden känner jag ett rus av spänning och kanske nya möjligheter...vad tror ni...

Sen e jag toksugen på en vildmarksritt igen...elelr i alla fall komma mig ut me en häst,i skogen,hur underbart är inte de,man hinner tänka en hel del där uppe på hästruggen och rensa hjärnan...*myyyys*

Åååå  plötsligt blev jag hångelsugen så här mitt i allt,moahahaha...

Nä nu ska jag ta mej en kafferast.


     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela