catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Idag

Publicerad 2010-03-08 19:37:43 i Allmänt,

är ingen bra dag.Känner mig down,att komma till jobbet var sjukt jobbigt,massa diskutioner om vad som gjorts rätt och vad som gjorts fel med denna uppsägning av 18 personer,usch,man blir så trött.

Inte speciellt kul sitta här och jobba heller när man vet att man går utan arbete om 4 månader

Idag sitter jag till kl.22...har Web support mellan 20-22

Men imorra ledig och onsdag också,då blir de att åka o bo på hotell en natt,fy fasen vad najs.Behövs

Skulle varit bra med några lediga dagar.

Behöver energi,give me some!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela