catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Har

Publicerad 2010-03-23 19:36:24 i Allmänt,

just gjort en laxröra som ser ut som spya men smakar himmelrike!!! 
Så här gör du: Fräs på laxen,smula sönder den,jag kryddade med salt,peppar,citronpeppar,örtkrydda.I med grädde och lite creme fraiche och en buljongtärning.Koka ihop,smakar sjukt gott och tar inte länge att göra.Men som sagt,ser hemst ut hahaha...tipset fick jag av en kompis.Tick tack!




Tyvärr fick jag inte in nån bild på rätten,kanske lika bra de. ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela