catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Måndag

Publicerad 2010-07-19 11:05:27 i Allmänt,

och här går det undar,tycker månaderna bara springer iväg nu.
Men inte har vi haft mkt till soldagar och vi är snart i augusti!

En utlandsresa till  hösten skulle sitta finfint,vi får se vad budgeten säger om de :)
Jag har blivit fast i ett beroende!!!!!

Geocaching!!! Skattjakt helt enkelt! Svinkul rent ut sagt...
Finns nästan i hela världen tror jag.GPS måste man ha.In på sidan,ta fram kartan över där du kan tänka dig åka å leta å då får du fram dom närmaste också,finns kordinater man slår in o sen drar man o letar :)...finns olika svårighetsgrader.Vi har tatt enkla varianter då vi haft barnen med oss.Detta måste upplevas för att hajja läget tror jag,men jag lovar,det är en jätte kul grej för både vuxna och barn!

Finns "vandringsskatter" tex,min granne har en som har startat i USA,kom till Norge,till Finland,hon hittade den i Haparanda och nu ska hon lägga ut den.En annan hon hittade om det var i Luleå den finns nu på Mallorca.

Nu sitter jag på jobbet,har bara 4 dagars vecka,skönt,vet inte vad jag ska göra denna vecka,min dotter åker till sin pappa idag.
Nåja nu ska jag ta lite samtal innan jag ska ha lunch


Geocaching









Här är vi på väg mot en skatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela