catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Jippieeee

Publicerad 2010-07-24 10:58:18 i Allmänt,

Lördag och idag ska jag ut till stuga med goda vänner.
Ska äta och dricka massa gott,och bara ha de gött!

Fast först sitter jag här på jobbet o funderar på hur jag egentligen tänkte när jag lovade ut mig extra på min lediga dag! Fast jag får ju dubbel kval,så jag jobbar 4 timmar idag och får för hel dag.Rätt najs ;)

Strålande sol har vi idag också,värre var det inatt då var de endast 4 grader vid 1-tiden,vad fan jag nu gjorde uppe vid den tiden!

Jag älskar stugor och vattnet,jag vill så gärna he en egen liten stuga!



Nu ska jag jobba 3 timmar till sen tar jag helg!
Off we go te stuglivet sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela