catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Jävla skitväder!

Publicerad 2010-07-22 19:19:36 i Allmänt,

Jag är så less detta väder,de spöregnar och är jätte kvavt och fuktigt



Man kan inte bli mer deppig av ett sånt här väder och när vi inte heller haft många soldagar,kvällarna e inte alls varma,less less less....vill ha en utlandresa tack! :)

Sitter på jobbet nu och ska jobba till kl.22.00,i helgen ska jag nog gå ut o jobba extra fast jag e ledig,men dom har så kort om folk och jag får dubbel kval..klirrar extra i kassan och de kan behövas med detta husrenovering jag har som fan aldrig kommer bli klart i detta regnväder!



När jag kommer hem måste jag dammsuga och sklura golvet,de är jätte äckligt! Smutsigt! Men jag lever i ett kaos när inget är klart på utsidan ens,gaaaah

Men på lördag kväll ska jag ut till en stuga och bara vara,äta och dricka gott,umgås med bra vänner.Njuta!
Hade behövt jobba extra på söndag också,kan bli nån timma i alla fall.
Sen kommer min dotter hem på söndag och jag längtar,är ju inte van att hon e borta på veckorna,bara varannan helg,gose gumman min!

Hoppas på att kunna ta henne på utlandet till hösten,i alla fall en vecka.Vi behöver de.
Myyyys ;)



Nej nu ska jag mata lite samtal,mail osv...pjuh

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela