catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Idag

Publicerad 2010-07-26 18:16:23 i Allmänt,

går mina tankar till Ems.Jag tänker på henne och vet vad hon har att gå igenom.Att förlora nära och kära går inte med ord att beskriva,jag vet,men jag vet också att det kommer en dag då man sakta men säkert faktiskt kan gå vidare,men den vägen känns lång och kan vara lång,herre gud att jag vet hur ont de gör i kroppen,jag tänker på dig/er,verkligen,jag ryser när jag skriver detta,ramlar tbx några år å känenr smärtan,nej den smärtan är hemsk,ingen vet hur det är förräns man varit där.

Styrke kramar till Ems o Simon och familjerna runt om !!!




Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2010-08-16 18:27:07

Jag tror inte du inser hur fin du är, både innuti och utanpå <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela