catrinstromberg

Efter många påtryckningar om att jag ska blogg nu så har jag äntligen gjort de... Inte den mest påhittiga när de gäller att knåpa ihop blogg tror jag,men jag ger de ett försök. Tjingeling

Helg

Publicerad 2010-07-23 14:22:02 i Allmänt,

och jag som skulle vara ledig imorron men har tagit på mig några timmars jobb för de är så sjukt mkt å göra här på jobbet nu och inge folk.Kan bli nån timma på söndag också
Men imorron efter jobbet ska jag ut till stuga och mysa på,ska slänga ihop slushen ikväll och tacogratäng som skall med ut te skärgården

Slush med sprit i kan se ut så här

1 kvarting sprit
1 apelsinfrysjuice
1 citronfrysjuice
1 dl starkt te
1 dl strösocker

Blanda ihop i en bunke och ställ in i frysen över natten
Sen har du en god sörja som du blandar med fruktsoda sen .
Jag har svårt hitta frysjuice här så jag brukar ta outblandade små juice paket då istället


Längtar!

Till middag idag blir det Grekisk pytt.Och sen kanske lite penseldrag på brädor till huset....vikken tid allt tar
Och vädret styr ju också lite grann hur snabbt eller långsamt de går

Nä nu ska jag gå och hämta mig en stor kaffekopp,sjukt trött och jag vet inte varför



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Catrin

Jag är jag och ingenting annat.Vill så mycket i mitt liv men det finns alltid spärrar till de.Vill prova på massor och hoppas få den möjligheten också.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela